Ofte stillede spørgsmål
Hvad er Superheros?
Tanken bag Superheros er, at man kan komme og få en masse nye venskaber, som man kan spille, hygge og grine sammen med.
Du kan læse mere om os her.
Hvad koster det?
Det koster 75,- (weekendgebyr) for hele deltage til træffet i en weekend.
Medlemskab
Det koster 250,- pr. år. for et medlemskab, kontingent perioden løber fra marts til marts. Man kan meldes ind i hele perioden. Ved oprettelse/indmeldelse opkræves et gebyr på 25 kr. dvs. 275 kr. samlet ved oprettelse.
Hvad skal jeg have med?
Man skal medbringe sit eget udstyr for at være med til eventet. Dette indebærer egen gaming computer/konsol, sovegrej og lign.
Hvis det er din første gang til træf, og du er i tvivl om hvad du skal have med – kan du drage inspiration fra vores huskeliste, nederst på siden her.
Hvordan og hvornår betaler man?
Man kan betale kontant eller med MobilePay.
Prisen indebærer kun indgang til træffet, alle øvrige udgifter betales i kantinen.
Hvordan fungerer overnatning?
Man skal medbringe sit eget sovegrej. F.eks. egen madras, lagen, hovedpude og dyne/sovepose.
Det er tilladt at sove i spillesalen (så længe man ikke spærre for brandveje såsom gangstier mellem bordene), her tages dog ikke de samme hensyn til støj og lys som i soverummet.
Hvordan foregår mad?
Vi har både morgenmads- og aftensmadsbestilling (Typisk hos et pizzaria), hvor den deltagende kan bestille maden igennem os, hvor vi sørger for, at det bliver bestilt og leveret til træffet.
Vi har også en kantine med mulighed for at købe snacks, mad og drikke, så det er deltagerens eget ansvar at få noget at spise og drikke.
Man kan betale kontant eller med MobilePay i kantinen.
Du kan se vores kantine udvalg og priser her.
Hvad er adressen for træffet?
Træffet afholdes på Kystskolen afd. Krogsbølle, hvor vi har gode faciliteter til at kunne afholde nogle sjove events. Skolen ligger i en mindre by, hvor der er stille omgivelser og mulighed for at komme ud og få frisk luft.
Adressen til skolen/træffet er; Krogsbølle Bygade 54, 5450 Otterup.
Se kørselsvejledning her.
Indgangen er hoveddøren ved parkeringspladsen.
Hvornår er næste træf?
Hvornår starter og slutter træf?
Hvem skal man henvende sig til oppe til træf?
Under hele træffet vil der være minimum 2 bestyrelsesmedlemmer tilgængelige døgnet rundt.
Hvad er bestyrelsens rolle under træf?
Skal man have fat i et bestyrelsesmedlem kan man altid finde os i de orange bestyrelses trøjer.
Hvad aldersgrupper kommer?
Børn og unge i alle aldre er velkomne, dog skal de kunne tage vare på sig selv – dvs. vi sørger ikke for at faste sengetider bliver overholdt eller om alle har fået nok at drikke og spise og lign.
Vi har alt fra unge, sene teenagere og unge voksne, som har været med længe. Så vores aldersgruppe spænder bredt fra 10 år op til 30+.
Vi synes det er en god ide at have en kammerat med første gang, for at man kan komme til at lære Superheros at kende med en ven.
Er der nogen konkurrencer?
En konkurrence fredag aften, lørdag eftermiddag og lørdag aften, som bliver annonceret til træf.
Alle deltagere til træffet må deltage i alle konkurrencerne, som vil have en fed præmie på højkant til vinderen. Det kan være alt fra gavekort, til gratis aftensmad + snacks eller fedt gaming merch.
Man kan se mere om konkurrencerne på GameCrew siden her.
Er der Wi-Fi?
Vi anbefaler dog at man bruger et netværkskabel, så vidt det er muligt, for at få den mest stabile forbindelse og hastighed.
Hvor tit holder Superheros træf?
Læs mere om kommende træf datoer i fanen “Næste træf” øverst på hjemmesiden.
Holdes der øje med mine ting, mens jeg sover?
Kan man komme alene?
Det eneste krav er at man skal kunne tage vare på sig selv.